12 Mayıs 2020 Salı

Merhaba geceyarısı // 02:18

Dönüp dolaşıp geliyorum. Masa kayıyor, yerini buluyor. Ben düşünüyor ve geri ayağa kalkıyorum. Dönüp dolaşıp yerimi buluyorum. Rüyalar görüyor, buna inanıyorum. Sahici rüyalar. Bir tezgah var ve üzerinde ulaşılması zor meyveler. Bir dünya var ve içindeyiz. İnanması güç ama böyle. Ağzımıza dumanlar doluyor, ağzımıza sıvılar, sular doluyor. Ağzımızda ağıza alınmayacak cümleler. Kalp kırıcı. Ama varlar. Bir bakışta, belki bir ifadede yerinden edilmesi zor hallerde hep oradalar. Biz gençken de vardı. Biz yaşlandık hala oradalar. Tutunacak bir nokta aramadan önce de ve tutunduktan sonra düşmekten bir adım sonra da..

1 yorum:

  1. Asıl önemli olan dediğin gibi her yıpratıcı etkene karşılık "Geri ayağa kalkabilmek"..Bu sahteliklerle dolu dünyada "Yerimizi bulabilmek" konusunda çok iddialı değilim ama uğrunda mücadele etmeye değer..Ağzımıza dolan sıvıların ağzımızın tadını bozmasına izin vermemeliyiz :)

    YanıtlaSil