31 Aralık 2012 Pazartesi

Son 2

"Yeni bir başlangıcın ümidini taşımaktan ziyade sonların keskin görünümü içimi daha da huzurlu kılıyor. Bir şey beklemenin ve bitmek bilmez ümit etme çabasının gereksizliğinden olsa gerek yeniyıl gibi şenlikler tek bir hücremi dahi harekete geçirmiyor. Öylece olduğum yerde kalakalıyorum.. Artık..

Dahası bir şeyler beklemek, ummak, dilemek. İnsanın kendine hakaretinin en üst boyutu sayılmıyor mu?"

Böyle yazmıştım. Aradan 1 yıl geçti ve beynimin daha da uyuştuğunu görüyorum. Bu kadarını bile yazacak güce sahip ben şimdi hiçbir şey yapmadan daha önce kendime hazırladığım yemeği ısıtıyorum..



17 yorum:

  1. Hm yemekler iştah açıcı görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. Öyle olsa bile bol kepçe koyan bir lokanta elbet bulunur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık büfede iş yok. Az ve öz yemek tercihim :)

      Sil
  3. http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1193056/yemeksepeticom-bazi-lokantalar-icin-yapilan-kotu-yorumlari-yayinlamiyor

    YanıtlaSil
  4. bu daha bombaymış bu arada, bloğunu böylesine abuk yorumlar ile kirletiysem özür dielrim bu arada:

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1594105/sek-sut-son-kullanim-tarihi-gectigi-halde-bozulmuyor/rsojj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yok Serhat. Yalnız şu sek süt olayı doğru haha. O zaman beni bi' 5 yıl daha götürür yemekler.

      Sil
  5. "Barmen bana bir viski, yanımdakine da bir süt..Sek olsun" diye vahşi batı nostaljisi yapasım geldi..
    Valla 5 yıl uzun bir süre..Papaz her zaman aynı pilavı yemezmiş..Bu arada sırf uzun saçlı olduğu için bir tartışma esnasında "SEN KARIŞMA PAPAZ" hakaretine maruz kalmış adam tanıdım bu ülkede..Hem de saygın bir bilardo salonunda olmuştu bu olay..(Hayır, Semih Saygıner espirisi yapmayacağım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Herkese benden bira, o hariç" durumundan da betermiş bu.

      Saygın bilardo salonunda tartışma çıkmasından daha kötü olan bir şey varsa o da "sen karışma papaz" lafının patentini almış olmaktır herhalde.

      Sil
  6. Aslında hakarete uğrayan adamın sakalı da vardı ama papaza hiç benzemiyordu..
    Bu olayı çıkartan adam ise ilginçtir ki bilardo salonuna ailesi ile gelmişti ve "Sen karışma papaz" iafedesini kullandıktan sonra, "Sen benim kim olduğumu biliyor musun, ben basın mensubuyum" diyip basın kimliğini çıkartmıştı..Bu esnada adamın kızı ağlamaya başlamış ve "Baba, lütfen yapma" demişti..Ada adam bir türlü sakinleşemişti, söz konusu gerizekalı tartışmanın , gerizekalı bir sıra bekleme mevzusu yüzünden çıkmış olduğunu belirtmekte fayda var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trevaian romanı okuyor gibi hissettim kendimi hehe. "Ee sonra ne oldu?" diyip meraklı gözlerle okuyasım var.

      Sil
  7. Sonraları gazetelerde "Basın mensubu ıstakayla dehşet saçtı" başlıklı bir haber yayınlandı desem de inanma:) Papazın yanında bulunan ve arkadaşlarının "doktor" diye hitap ettikleri bir başka uzun saçlı adamın (ama onun sakalı yoktu, beyaz saçlıydı, psychodelic rockçıya benziyordu) çabalarıyla tartışma sona erdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavga ya da kaza olaylarına o kadar meraklı bir toplumuz ki hemen olay mahalinde birikiyoruz. Olayın büyümeyeceği varsa da o kalabalık sayesinde şiddeti artar hale geliyor :) Çok gezen mi bilir çok okuyan mı yoksa çok kavga gören mi ahah.

      Sil
  8. Ne demişler: "Su akar, Türk bakar"
    Kimin daha çok bildiğine gelince, bence KAVGA YAPAN olacak:)

    http://breathingtheblue.blogspot.com/2012/09/kavga-yaparm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha görmemiştim bunu. Kavga yapmak literatürümüze kavga başlatmanın evrilmesi şekliyle girmiştir.

      Sil
  9. Hey adamım, sorun istemiyorum burada..

    Bu dünya "No Trouble" adında grup görmüş, ilk albümlerinin adı da "Looking For Trouble" imiş oysa ki..

    http://www.metal-archives.com/albums/No_Trouble/Looking_for_Trouble/116042

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak işte böyle yoruma can feda :p İroninin dibine vurmuş adamlar. Dinlenecekler listemde üst sıralara hızlı bir tırmanış gösterdiler.

      Sil